Suit up and be awesome!
ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 Septum
Sonninrengas nenään.

Oli häröin tunne aikoihin, enkä enää ikinä ota septumia jos tästä luovun. Tein jonkin"eep" äänen jo siinä vaiheessa kun laitettiin pihdit kohdilleen.. Onneksi oli sen verran mukava lävistäjä joka sanoi itkua tulevan 100% varmuudella. Kävin kampaajallaki, sivuotsatukka on nyt taas kunnossa. Ja ajankuluksi aion nyt vihdoinkin tilata hotpinkin shokkivärin ja aloittaa pian hiusten tappamisen.

Ostin myös skinny serumin paul mitchelliltä,  se suojaa hiuksia kuumuudelta ja tekee niistä huomattavasti silkkisemmän ja terveemmän tuntuiset. Rakastan muuten yli kaiken Paul Mitchellin tuotteitta.

It was the weirdest feeling for ages, and I'll never get a new septum if this one closes. I made a "eep" sound just when she was putting on the equipment.. Luckily she was very nice and said that it's 100% cryproofed piercing. I also had my hair cut, I have a sidebang now. And I'm finally going to order the shockpink haircolour and start killing my hair.

I bought skinny cerum from Paul Mitchell, protects the hair from heat and makes them so silky and healthy looking. I love Paul Mitchells products.

Tunnisteet:

"Septum" was Posted On: 3/31/2011 @22:41 | 0 lovely comments

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from Cursor from Images from

ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ