Suit up and be awesome!
ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 "Argumenttisi on invalidi "
:------------D Kait sen voi noinkin sanoa.. Jos luet tätä niin tiedäkin, nauran sulle ja kovaa!

Tässä kökköä camilaatua tämän päiväisestä tukasta, siis peruukista. Tää oli yksi niistä kolmesta peruukista, mitä silloin aiemmin tilasin japanista, tosi freesin näköinen ilman mitään laittoa, justiinsa ihanan simppeli ja saa mun kaulan näyttämään (ainaki livenä) ihme kyllä, sirolta.


Tänään Sallan ja Tumpin kanssa tuuriin shoppailemaan ja yöksi sinne hotelliin ! En malta odottaa kaikkea sitä kimaltavaa krääsää polkuhinnoilla mitä siellä on, mutta sitä ennen päätettiin lähteä ryhmällä pehmikselle <3 br="br">

Mulla on ollut aika työteliäs aamu, heräsin jo joskus kahdeksalta siivoamaan ihan hulluna, viemään pyykkiä ja raivokkaaseen aamusuihkuun
Haluatte muuten nähdä tässä kohti kuvia musta kera vappupallo. Ihan tosi, just nyt heti.

Mä ja mun My little pony vappupallo vähäisen seisoskelemassa olkkarissa ♥
Tässä me vähän amiskyykkyillään makkarissa, sängyn vieressä ♥ Ponipalloa vähän ujostuttaa, siksi se on tolleen söpösti kääntynyt. Se höpsö ♥
Sitten mä olin aika myrtsinä kun huomasin ponipallon lievästi tyhjentyneen ja latistuneen ! ( ; __ :
Vaikka toi vika olisi kuinka tärähtäny ja muutenkin täysi läppä, niin se piristää mua silti :::D Miks tai miten mä onnistun ees näyttämään tolta ?

Mutta, päivän biisi on: Ellie Goulding - Your song. Ah niin nätti biisi 
""Argumenttisi on invalidi "" was Posted On: 5/06/2011 @11:49 | 0 lovely comments

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from Cursor from Images from

ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ