Suit up and be awesome!
ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 Don't ever look back or the zombies will get you
Millä sanoilla mun pitäiskään aloittaa. Aiiivan.

It's MISSU TIME !

Mulla on hulluna blogattavaa, koska pari viime kuukautta on ollut aikamoista laiskottelua ja energian keräämistä. Varmaan parhain varoittaa teitä kaikkia, että mulla ei riitä mihinkään ylimääräiseen (etc. bloggaamiseen, urheiluun, sosiaalisoitumiseen) energiaa talvisin.

Olen lahna.

Nukun talviunia.

Horrostan.

Olisin astetta muumimpi jos vielä söisin havuja.

Mutta, heih. Mäpä laitan tähän kivasti pikkuisen tekstin jossa selitän mitä asioita tulen parin päivän aikana laukomaan tänne iha hulluna! Kirjoitan aika lyhkäsen mutta kuvatäytteisen merkinnän joulusta, hieman asiaa pienestä corgipojusta nimeltään Diesel Tipton, Desucon frostbitesta (ei paljoa kuvia eikä tekstiä!) sekä kaikesta mitä olen täällä Tampereella mässännyt.
Siis pakkohan mun on kirjottaa ruoasta, tykkään siitä niin vitsisti.


Esim. nämä pikku donitsit kutsuvat mua joka yö luokseen.. DAMN YOU TO HELL no ehkä yks vielä !

Tunnisteet:

"Don't ever look back or the zombies will get you" was Posted On: 1/20/2012 @15:35 | 0 lovely comments

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from Cursor from Images from

ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ