Suit up and be awesome!
ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 Kipeänä lol
Twitteristä varmaan moni onkin huomannut mun ärsyyntyneet allergiset/flunssaiset päivitykset, ja kipenänä olen siis vieläkin. Epäilin pitkän aikaa että olisin allerginen mansikalle tai pähkinälle, yms. Säikähdin kans josko olis ollut jotain valoherkkyyttä, mutta toivotaan ettei. huihuihui silti..
Yhden oudon reaktion olen saanut mansikkamargaritasta ja kotitekoisesta mansikkamehusta, toisen reaktion syötyäni toffifeen ja se pähkinä tuntui aivan kamalalta edes nielaista.

Ja tää on outoa mulle, koska oon saanut elää elämäni rauhassa jo 18 vuotta ilman mitään allergioita, toivottavasti ei koskaan tulisikaan mitään.

Mutta random kuvapäivityksen aika on NYT! Eli ei, nyt ei tule mitään vakavaa kirjotusta koska mun vakavat ajatukset on viimepäivinä ollut niin paskoja angstisia ja paranoideja mietteitä. Niitä en siis halua koskaan päästää ulos päästäni, thank you :----D





Suosittelen tätä kauppaa ihmisille jotka tykkää kunnolla shoppailusta, ja haluavat löytää kunnon alehinnoilla ihania vaatteita. Elikkäs outnet on paikan nimi! Itse olen kerennyt tilaamaan vain kaksi mekkoa.

Huomatkaa miten paljon "säästin" ;D ! Tää on parasta itsensä huijausta. Logiikkaa se on paskakin logiikka.



Älkää IKINÄ ostako näitä muffinseja. Niin ylivoisia ällöttäviä sokeripaskoja että jeesus. Kaksi viimeistä on vieläkin mun jääkaapissa enkä ole pystynyt heittämään niitä roskiin koska vatsa ei kestä edes niiden katsomista. Näistä tulee huonompi olo kuin mistään salmiakkikossusta pahan krapulan jälkeen.




Olen vihdoinkin saanut osan julisteistani kehyksiin, ja jee tajusin vihdoinkin kuinka älyttömän kalliita kehykset on. Siis aivan naurettavaa. Mulla olis vielä kehystystä odottamassa Venom spiderimanin seuraksi ja vanha kunnon The good, The bad and The ugly leffaposteri.
Ja paikka mistä nämä ihanuudet olen tilannut on Allposters.

Huomatkaa keskimmäisessä kuvassa L figuuri oikealla kyykkypaskalla / pilkillä.




Tampere kuplii oli viime vknloppuna ja Senni & Lily tuli mun luokse kämppäämään ! Sain kiitokseksi tuon ufo shotin, ja nuo muut pullot alemmassa kuvassa olikin entuudestaan mun kämpällä. Kaikki meni pokémon-juomapeliä pelaten, ja Lily joutui meidän takia juomaan vahingossa 12 shottia putkeen :D Se ilta olikin sitten Lilyn osalta siinä.. oops? Pahoittelut..

Tre kupliista puheenollen, olin itse kumpanakin päivänä Jill Valentinena Re3sta ja päädyin vahingossa mukaan sunnuntaina olleeseen resident evil -ryhmään =))) jee!


Ja joskus uudestaan, isommalla porukalla ? ;) Jos ketään innostaa niin yhteyttäää ~




Ainoa asia minkä ostin kuplimassa ollessani. ^ Pääsen kokoamaan itselleni Bardielia! (niin ja ostin khyll kaksi mangaa, arki 1&2, tajus just.) Se myyjä jolta tän ostin oli kyllä aivan mahtava, jotenkin niin kiva luonne ja helppo jutella. Kaikkea hyvää hänelle ! :)





Ja tätä en vain voinut kestää aamulla, heräsin kipeänä, voivottelin menemään ja näin maailman suloisimman pikku työkoneen :D Ihana ihana ihana !! ;u; Mun päässä on ollut ihania kuvitelmia siitä lähtien työkoneperheestä joka puurastaa tuolla ulkona menemään.. D'aww...

Mut hei nyt lopetan tai tästä tulee järkyttävä metripäivitys. Apua lol.
"Kipeänä lol" was Posted On: 5/10/2012 @23:54 | 4 lovely comments

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from Cursor from Images from

ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ