Suit up and be awesome!
ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 Päivitys nro 2
Kuvat on sitte niin tylsiä ja rumia kun vaan voi olla, piti jättää naama pois kuvasta koska A.) mulla oli jäänyt laukku (meikit) Sallalle ja Tuomakselle, ja B.) oli sen verran tequilan makuinen ilta kuvia edeltävänä päivänä. Ja ei, ei enää koskaan. Ikinä. Never, ever, EVER again. phtyihyih.
Tykkään tosta perhosprintistä ihan mahdottomasti, plus mun vaatekaappi tarvitsee pahasti lisää värikkäitä kesäpaitoja ! Ignooratkaa mun seksikkäät yöshortsit...

EMP:n upea Iron fist - Muerte Punk mekko jota oon kuolannut jo varmaan pari viikkoa. Jummi että voi olla niiiin täydellinen, tää sopii paremmin kuin mikään muu vaate mun pinkkeihin hiuksiin :P

Ja sitten.. tää mysteeritoppi. En oo tilannu tätä, eikä missään lapussa lue että olis edes lähetetty mulle.


Mut sitte toiseen aiheeseen, löysin taas pitkästä aikaa iskän vanhoja piirrustuksia, ja mua alko oikeasti v*tuttamaan että se on kokonaan jättänyt piirtämisen pois elämästään, vaikka se on niin hyvä siinä. Esim katsokaa nyt vaikka tätäkin:

Antaisin mitä vain että tuo taito olisi periytynyt mulle nuinkin hyvin ; __ ; Miten kukaan voi tehdä noin täydellisiä viivoja?

Mut heippadou, meen jatkaa L.A.Noirea, tän hetken hienointa peliä mitää oon vähään aikaan nähnyt ! Kantsii kokeilla !
"Päivitys nro 2" was Posted On: 5/26/2011 @22:42 | 0 lovely comments

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from Cursor from Images from

ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ