Suit up and be awesome!
ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 B E A C H
Ette usko miten onnellinen ihminen voi olla kun herää klo 8.00 aurinkoon ! Kesä on ylivoimaisesti paras asia koko maailmassa.Mutta vähäisen vakavampaa asiaan, jotkut tutut ja vähemmänkin tutut ihmuset on huomannu että meikä on taas kinkku. (sinkku) Joten menin kahdeksi yöksi Pilville evakkoon... :D

Ensimmäinen ilta meni jutellessa syvällisiä asioita kaikesta. Eli ostettiin Pasin tapiopullo ja puhuttiin henkeviä katsellen naurunappulan kuvia. Käyhän se niinkin. Seuraavana päivänä käytiin rannalla ja lainattiin Scott Pilgrim VS. Maailma Olin aina halunnut nähdä sen, mutta olin niin väsynyt että nukahdin lopussa.. Argh. En siis edes tiedä miten se päättyi.


Tottakai mun pitää nyt lämästä tähän kuvia meidän biitsireissulta, BEWARE !

käytiin hakemassa grilliltä hampparit, ihan vaan siksi että muut saisivat nähdä meidän läskeilyn :''D


Mua hämmästyttää suuresti, miten en ole jo palanut vaikka olin kolmena päivänä peräkkäin rannalla Mulla on niin albiinoiho että sitä ei saa millään ruskettumaan. Se on muuten yksi asia mitä inhoan itsessäni, ja pahasti :''D

Mutta nyt kylmään suihkuun, ja sen jälkeen katsomaan Bel airin prinssiä.
"B E A C H" was Posted On: 6/10/2011 @21:02 | 0 lovely comments

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from Cursor from Images from

ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ