Suit up and be awesome!
ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 Jussista päivää
Mitäs ketäs. Mulla on niiiin paljon päivitettävää, notta jösses. Mun pinkit hiukset on julmasti raastettu pois, juhannus meni tosi railakkaasti ja tutustuin Iituun joka oli Pilvillä kämppäämässä. Plus mulla on maailman nätein mekko ja ihanat legolaskengät ♥ HUOM:(Mutta tässä päivityksessä on vain asiaa juhannuksesta ja hiuksista, muut jutut jäävät seuraavaan kertaan!) Mutta antakaas kun selostan tarkemmin:

Juhannus. Mitä siitä voisikaan sanoa. Tuli biletettyä ihan olan takaa Hämäläisillä ja loppuilta omalla kämpällä, (mutta Hämäläisillä oli aika värikästä porukkaa ja muutenkin parempi meno, siksi en kauheana selosta oman kämpän tapahtumista.)

Siellä siis oli Punapääsiskot, mies nimeltä Vilma ja AIVAN JUMALALLINEN SUKKANUKKE. Tosin mua hävettää että olin ihan onneissani (humalassani) hipelöinyt jonkun kädessä olevaa alligaattorinukkea ja tunnustanut sille rakkauttani. Ja olin kertonut kaikille miten paljon rakastinkaan sitä nukkea. Voin kuvitella miten olen retuuttanut sitä toista punapäistä siskosta kädestä pitäen ja silitellyt sitä himputan nukkea.. ::D aaa mikä häpeäflashbackkk... Noloa.

Pilvi ja minä, vielä onnellisessa alkuhumalassa ja ylpeinä Suomalaisina edustamassa.

Me plus porukkaamme lisääntynyt 1mperfect ! Laatua kuva ei todellakaan ole, mutta onpahan edes jotain näyttöä illasta. Prkl.

Muuta en osaa Juhannuksesta kertoa, kuin että olen hyvin kyrpiintynyt sille ihanalle ihmiselle, joka ystävällisesti antoi meille valomerkin juhlien loppumiselle: oksentamalla meidän postilaatikoille + parvekkeelle. Mahtavaa.

Siispä, tässä sellanen pikainen loppukevennys niistä hiuksista mistä mun on pitänyt kirjoittaa jo monta vuotta sitten... Plus tuo uusi harmaa paita, joka mun oli pakko käydä ostaa tosi pikaisesti ennen kampaajaa halpahallista. Huomasin nääs että mun paidassa oli aika iso sotku äkäisesti syödyn aamiaisen takia.. Enkä kehdannut mennä sillä paidalla kampaajalle, joten, noh. Ainakin toi oli vain kympin. Täydellinen tekosyy ostaa paita. :D Ja myyjänä siellä halpiksessa oli KARO ! Kas kummaa.




Vyö ja farkut on fiorellasta, siitä on tullut mun vakkaripaikka ostaa farkkuja. Kaikissa muissa kaupoissa on vaan liian isoja tai epäistuvia, mut sieltä löytyy aina hyvään hintaan justiinsa sopivia farkkuja plus muuta nätskää sälää.

Moikkamoi, meikä menee nyt murjottamaan jääkaapin eteen, en tiedä miks mutta se vain tuntuu nyt oikealta. Eikä täällä loukussa oo muutakaan tekemistä. AKJlsj. Kiitos.

Tunnisteet: , ,

"Jussista päivää" was Posted On: 6/27/2011 @22:10 | 0 lovely comments

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from Cursor from Images from

ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ